Dagens fråga!

Vad är det sämsta respektive bästa med ridsport?

Det sämsta måste nog vara att det är så jäkla dyrt, haha nej, men det är väl en av sakerna som jag tycker är dåligt med ridsporten. En annan sak är allt skitsnack bakom ryggen bara för att man har en viss syn på hästar. Jag vet jag är precis som de flesta. Sist var igår när jag sa att jag aldrig ville sätta min fot i ens stall för hon rider med en sadel som ligger SJUKT DÅLIGT! 
Och inte förstår ägaren heller att den ligger fel. 


Men det bästa måste nog vara, att man får jätte bra stöd från andra ryttare, så många gånger jag skrivit om problem på bloggen och det är många som har skrivit bara för att hjälpa! 
Så mer sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0