Tips.

Tänkte tips er lite om dragkedjan på stövlar. Det här var faktist min syster som visade mig.

Ni vet ju den lilla lilla dragkedjan (ja den man ska dra upp den med) och den är vass och när man är kall om händerna så blir det bara värre. Kanske är du något hal om fingrarna. Så jag har ett tips.

Jag är sånn som inte vill ha stövlarna när jag mockar så ibland tar jag med mig stövlarna och så mockar jag i mina vanliga skor (dels är det skönast så). Brukar även ha med mig min nyckelknippa så då gör man helt enkelt såhär: Du fäster en av nyckelringarna i den där grejen du drar upp dragkedjan med sen så tar du hela nyckel knippan och drar upp. Dels får du inte ont i fingrarna och så går det helt enkelt lättare. Men var försiktig det om man har för brottom drar kan man dra sönder saker och ting.

Litet tips som jag tror många redan vet:
Känns det onödigt att köpa "uppblåstbara vader" för att stoppa ner i stövlarna. Köp istället två av dina favoritläsker, drick upp och sedan sätter du ner dom i stövlarna istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0