Snabb fråga!

Undrar fall ni har några olater när ni är i stallet?

Själv torkar jag av händerna på mina byxor, varje gång jag blir kladdig, skitig, allmänt blöt om händerna. Efter en dag i stallet ser mina byxor skit ut rent ut sagt. Det var till och med en gång när jag hade mina nya jeans på mig och skulle släppa in Zola. Hon hade lite torra mungipor så jag tänkte att jag skulle ta lite Helosan på. Och självklart var det för mycket och jag torkar av det på mina byxor. Stora feta fläckar vart det i alla fall. Dem där jeansen vart stallbyxor istället. 400kr i sjön kan man väl säga!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hahaha, jag är likadan. ;) Fast jag kladdar gärna av mig på alla plagg jag har på mig, ibland blir byxorna för smutsiga och då får man ju ta något annat. ;)



Sv: Tack. :)

2011-01-01 @ 19:32:15
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Emelie

Haha! Jag torkar också alltid av kladd och sånt på mina ridbyxor, men jag förstår inte varför egentligen för detta gör jag ALDRIG om jag har jeans, leggins eller så på mig? Endast med ridbyxorna..

2011-01-02 @ 14:12:44
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0