Snabb fråga!

Hur ofta läser ni dressyrmupparna.blogg.se?

Har ju förstått att detta fenomen är ganska stort nu. Och många reagerar på olika sätt angående dreas blogg.
Jag är inne och läser den mer eller mindre varje dag, då jag är intresserad av hur man rider in en unghäst, Linn som är en av de som skriver har ju en 3åring som är under inridning. Sen tycker jag att vissa inlägg är väldigt intressanta. Plus att det är snygga bilder.
Själv borde jag väl bli bättre på att lägga upp bilder!


(bild tagen från google)


Kommentarer
Postat av: josefine

Jag har dom på bloglovin. :-)



Hur man rider in en unghäst är ju dock otroligt olika beroende på vilken människa man är.. :>

2011-01-04 @ 23:14:32
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0