Smörja, smörja.

Ska börja smörja mina stövlar igen. Har redan gjort det en gång idag. Men sen så kom Doris och strök sig mot dom så nu är det massa katthår på dom. Så nu ska jag smörja dom igen.
Har ramat in alla bilder till min fotoutställning. Hela 37 bilder vart det, kanske kan bli lite fler, har massa pengar kvar att spendera på utställningen.
Sorry för att det inte blir några stycken i inläggen men använder google chrome och det vill tydligen inte att man ska ha olika stycken i texten...

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =) Tävling på bloggen, vinn biobiljett!

sv; okej :)

2011-01-08 @ 19:04:38
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv. Tackar, det är min korsningsponny på 25 år! ;)



Tråkigt att inte stövlarna var sköna att gå i, de såg grymt sköna ut på bilden, men bilder kan luras ibland! :)

2011-01-08 @ 22:40:30
URL: http://stallpaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0