Pain in the ass!

Hur mycket i detaljt tänker ni på vad för kläder ni rider med?

Jag menar, kan ni hoppa upp på en häst med bara mjukisbyxor, eller korta shorts osv.
Det jag tänker mest på när jag ska upp och rida är faktist, trosor, bh och byxor. Jag kan verkligen inte rida i ex stringtrosor det blir verkligen pain in the ass så att säga så för mig är det jätte viktigt med rätt trosor. Bh då, hmm det är viktigt också man vill inte ha tuttarna överallt. Så jag har en bh som är perfekt. Men jag ska köpa en sport bh med. Och ni känner nog igen känslan när bh bandet åker ner för axeln och du inte kan fixa till det, och det bara glider och glider, grymt irriterande.
Byxor är super viktigt, det spelar ingen roll om dem är randiga rutiga osv, bara dom sitter tight. Slappa byxor går bara inte. Det ska kännas lite som ett korvskinn när dom är nytvättade, för då sitter dom perfekt när dom har töjt sig lite!


Diss!                                                                                    
Hiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0