Läxorna tog över.

Vart inten fotosession på Madde idag, dels tog läxorna över och så skulle Madde rida ut med Josse, och jag hade inte sådär värst lust att pulsa i 1m snö.

Och jag vill ha höökskatalogen NU, beställde den i förrgår, och nu vill jag att det ska KOMMA!

Jag vet att man kan kolla på internet, men det är mycket mysigare på något sätt att bläddra igenom en katalog och skriva upp de sakerna man vill ha!

Det som inte är nice är när man räknar ihop vad allt ska kosta, då blir det mycket!

Vad tycker ni, hemsida eller katalog?

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Tycker jag med! Älskar utstickande, även om jag inte direkt brukar vara det.. x)

2011-01-13 @ 16:56:05
URL: http://elevating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0