Kan dagen gå långsammare?

Känns som jag har suttit här i 3veckor ungefär, har verkligen inget att göra i skolan. Förstår inte det, vi kommer till skolan och bara sitter av tiden, grymt irriterande. Just när man kan göra så mycket mer. Så som att vara i stallet och rida, istället för att rida när det är mörkt. Jag personligen tycker att man får så mycket mer när man rider när det är ljust än när det är mörkt. Plus så kan man ta kort och filma vilket är bra. Får se hur det blir till våran fall jag kan lära mig köra släp så kanske det blir lättare att ta sig till träningar, eller om tränaren kommer ut det skulle ju vara bäst. Fall man skulle glömma något, vilket jag gör lätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0