Jag vill...

Madde som har stallet idag, men jag vill dit själv, eller rättare sagt jag vill bara rida. Är så grymt kul när det går bra! Såhär bra har det inte gått på länge, super fin häst jag har, ville bara säga det!
Men idag hinner jag inte, har fullt upp med fotoutställningen och skriva CV och personliga brev. Så nu ska jag ha ett jobb!
I morgon hinner jag inte heller till stallet, sluta mega sent, men ska eventuellt följa med Madde till stallet, ska fotografera henne till en fotouppgift i skolan. Har ganska många idér som innebär, stallkläder och massa hö!

Kommentarer
Postat av: madde

Ska du följa med i dag lr i morn? och vad ska jag göra i höt?

OCh kan du hjälpa mig med cv och personligt brev?

2011-01-24 @ 10:04:35
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0