Ja tack till Snooze!

Idag började kl 10, men åkte in till stan ändå för att träna, motivationen var inte på topp kan jag säga. Men efter ett tag kom jag och Moa igång.
Fick även lära mig hur man byter olja i en bil idag. Tog nämligen andreas bil till stan idag och den var minst sagt konstig! röck och hade sig. Vart lite irriterad men tydligen kan det hända så med bilar när det är kallt ute. Sa i alla fall pappa (han är bilmeck så jag litar nog på honom).
Snart börjar den andra lektionen och sen är det bara en kvar tills jag slutar! Då blir det upp till stallet. Idag ska Zola få stå.

Kommentarer
Postat av: Martin

Hej!



Dagens fråga gäller skönhet - lämna gärna din åsikt.



Ha en fortsatt härlig fredag!

2011-01-28 @ 12:51:07
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0