Hästar=tigermat?!

Ja, för en tid sen fick jag reda på att man kan skicka sin döda häst till Kolmårdens djurpark så det blir tiger mat, skulle ni kunna göra det?!

I mina öron låter det helt sjukt. Vadå slänga sin vän till en hög med tigrar, visst hästen kommer inte tillbaka men herregud någon måtta får det väl vara?!
Jag har inte inte sökt på så mycket om detta ämne, men jag vet att det förekommer att man kan skicka sin häst till Kolmården. Men då får de inte ha några skor, eller ha fått i sig faliga ämnen, så som dessa två flugsprays medel.
Så om du har använt detta i sommras, eller någon annan sommar så kan du ej skicka hästen så det blir tigermat!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Men detdär har dom väl slutat med, kolmården? Att ta emot hästar alltså.

2011-01-15 @ 19:38:59
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om jag vore dig skulle jag inte använda detta medel på min häst, men vad vet jag efter 20år med hästerfarenhet...

2011-01-16 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0