dåligt samvete!

Får så dåligt samvete när jag inte rider Zola, just blicken man får "ska du inte rida mig idag, jag som ville ut i skogen". Det känns verkligen super dåligt när man låter henne stå när en själv inte vill.

Jag vet ju att om jag inte känner för att rida, alltså inte hittar motvationen till att göra något blir det oftast skit och pannkaka av det. Zola blir stressad och jag blir bara irriterad osv, känner att det är inte bra för varken mig eller henne, men som sagt det gör så ont när man inte rider och man ser att hon vill det.

Hur gör ni när ni ska finna motivationen så att säga?

Kommentarer
Postat av: josefine

Eftersom Bellan tränas i dressyr och hoppning regelbundet så måste hon ha ett hyffsat schema, så det är bara att pallra sig ut :D Motiverad eller inte... Fast oftast kan Emma ta henne, men när hon inte kan har jag inte mkt o välja på. :-D

2011-01-12 @ 20:19:56
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0