Stalljour idag! (igen)

Hahah, hela mitt påsklov har i princip bestått i stalljour, kanske inte så roligt. Men det är skönt att komma upp tidigt och ha hela dagen framför sig!
Solen sken redan när jag gick upp, så det var toppen (okej jag var lite lat och lånade Andreas räserbil till stallet)!

Passade på att mocka alla boxar, eller ja det lät mycket närmare bestämmt 4st, så hoppas de andra bli glada nu!
Älskar verkligen och mocka, plus att det var gamla goingar från Rix morgonZoo så det var helt okej att mocka och lyssna på dem!

Zola kommer få vila idag, hon fick det igår med, med tanke på att sadeln kanske inte passar så vill jag och Madde vara på den säkra sidan att hon inte har ont (hon har ej visat att hon har ont någon gång, men bäst att ta det säkra före de osäkra)

Nu blir det duschen och sen vidare till Biltema!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0