Skogsrundan!

Igår när jag och Madde skulle till stallet gick vi skogsvägen, alltså en runda som kallas för stockstigen. Ocn när vi hade kommit en bot på väg ser vi världens största tall som ligger över vägen, perfekt hinder om man sågar bort lite grenar och så.
Föresten får man det ?
Trädet har ju liksom fallit omkull, och det ligger ju ivägen för att rida, visserligen kanske dem tar bort det eftersom det ligger på någons mark måste dem väl det eller?
Aja vi får ta med sågen ut och såga bort lite grenar!

Sen när vi nästan var framme i stallet, så såg Madde en huggorm, gisses vad rädd jag vart haha! Trodde jag skulle dö nästan!

Zola fick stå igår, vila sig lite, idag blir det kanske lite hoppning för Zola. Madde ska rida, och jag kanske följer med och tar lite kort, om det inte regnar! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0