Ingen ridning idag!

Idag ska Madde ta Zola, dem ska rida ut i skogen idag, hoppade det slutar att regna!
Förövrigt har Zola fått nta skor igår, vart en halvskoning då hovslagaren tyckte att Zola kunde ha det. Vi fick även berömm för välvårdade hovar (inte för att jag och min syster gör något med dem förutom att kratsa men men alltid kul med berömm) Hennes hovar har i alla fall blivit mer runda och fina, när vi fick henne var hon oerhört trångskodd, och att fixa till det går inte på en pisskvart!
Kan se fall jag hittar någon sko när vi fick henne och nu, så ni kan se hur hennes hovar såg ut då! (:

Senare ska jag knåpa ihop en bildlänks bild, får se hur det går!

Men nu ska jag ut i trädgården (ja i regnet) och klippa lite buskar, får se fall dem överlever! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0