HISS- Grip Stick!

Måsre hissa denna produkt, som ni kanske vet köpte jag och min syster en sadel, som var i syntetläder. Och inte visste jag att den var hal som tusan, men det fick jag upptäcka, jag gillar sadeln jätte mycket men jag kunde verkligen inte rida i den eftersom den var så hal! 

Så fick jag ett tips av Jossan (minfux.blogg.se) om gripstick och det fungerar VERKLIGEN!
Man sitter jätte bra i sadeln, och som min syster sa "det känns som att ridbyxorna sitter kvar när man rider lätt" haha! 

Dock är det egentligen till lädersadlar men det funkar minst lika bra till syntetläder!
Så tack för tipset! Klar HISS!



Kommentarer
Postat av: Caroline

SV: Javisst, säg till när bara :)

2011-04-07 @ 00:51:02
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0