Hemma runt kl 10:00

Är så himla soft att gå tredjeåret på gymnasiet, slutar halv 10 på både onsdagar och torsdagar, och om man har tur får man arbeta hemma, så det blir alltså 2 dagar utan skola i veckorna. Mycket bra. Då hinner man med massa annat som man är tvungen att göra så som stallet, och det bästa med allt är att Andreas jobbar eftermiddag det betyder jobb från 14:00-23:00 (okej det är tråkigt att inte få träffa honom) men det blir mer tid till Zola, och jag vet att han inte sitter och väntar på mig. Så det är jätte bra! 

Idag vet jag inte vad jag ska göra med Zola, har lärt mig en liten ny grej som jag vill testa, och det är rid mer med vikten, jag är super dålig på det, så om ni har tips på hur man kan bli mer medveten om vikten och övningar där man använder den så skulle det verkligen vara super!

Ska försöka ladda upp lite filmer från igår, vi får väl se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0