Snurrig dag!

Ja det kan man sammanfatta denna dag i alla fall. Fick ett samtal av Toppes ägares mamma som sa att han redan skulle åka i morgon och inte på söndag, synd verkligen!
Det är sjukt vad man fäster sig vid hästar, tycker det är lite jobbigt att han ska åka för han är en så himla trevlig häst, skulle aldrig kunna föreställa mig hur det skulle kännas av att sälja Zola!
Men som jag har sagt tidigare han kommer nog få det bra hos den nya ägaren, hoppas på det i alla fall!

Det andra samtalet som jag fick var från stallägaren Marre, som sa att vetrinären skulle komma efter kl 3 idag- jaa det kan man ju säga att han gjorde, kom just hem från stallet nu och nu är klockan 19:52 (ojj snart börjar kustvakt måste skynda mig!).
Jag och Sandra var på plats kvart i tre i alla fall, lagom kall när man kom hem. Men fick i alla fall lite rid/stall bilder!

Zola var i alla fall helt underbar att rida idag, mycket mjuk och fin, tjafsade lite då och då men inget man vart irriterad över i alla fall!

Här kommer bilderna från stallet!

 



Snygga ridbyxor eller? (Sandra Dahlqvist som är fotograf på alla bilder!








(jag vet att min hand ser fuckad ut, något jag behöver öva bort!)



Fler bilder kommer senare men just nu laggar blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0