Jaha, skoldags idag då...

Jaha, vad ska man säga, kan ju börja med att meddela att vi har börjat med studenttävlingarna på våran skola. Samprogrammet har under förmiddagen gått runt med en högtalare och spelat " Wake me up" och dom har även dansat på matsalstaket!
Veckans tema är "galnaste klassen" det går ut på att sin klass ska göra något galet och ta kort på det, och sedan skicka in det till yearbook där det kommer bli publicerat!
Kan ju också meddela att min klass har idétorka så om ni har några idér så kommentera!

(dock inte dansa på matsalstaket!)

Kommentarer
Postat av: matilda

Jag har en hästblogg som jag gärna ville att du kommenterar vad du tycker om den.

Kan även meddela om att jag redigerar gärna dina bilder lite ''roligare'' idag GRATIS.

Jätte fin blogg förresten!

Hör av dej.

Kram

2010-10-25 @ 14:39:42
URL: http://tildasfurre.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin header!

2010-10-25 @ 15:01:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0