Blir inget...

Det blev ingen fotosession med min syster och hästen pga mörker, varför ska det bli så mörkt för. Tycker verkligen inte om att fotografera med blixt (den på kameran) då jag tycker att det kan bli ganska fult faktist, det är en sak fall man till exempel ska fotografera sig själv i en spegel och man är ute efter en reflektion men det där med röda ögon kan man klara sig utan (Visst det är inte så svårt att redigera bort i photoshop men i alla fall!).

Vad tycker ni, snyggt med blixt eller inte?

Det får bli fotosession i morgon med syrran och hästen!

Bilden nedanför: Tagen med kamerablixt på min häst Zola (En av de snyggare bilderna när man använder kamerablixt!)


Kommentarer
Postat av: aliciaa ♥

det är fint med både blixt och utan blixt!, men det beror ju på hur ljust det är och så! ;)

vad fotar ni med för kamera? :D <3

kram <3

2010-10-25 @ 19:00:47
Postat av: Beatrice

Just nu fotograferar jag med en av skolanskameror det är en Pentax (:

2010-10-25 @ 19:27:46
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: madde

Det beror på i bland kan kam få coola bilder, men det händer ju inte ofta. Bilderna blir så platta tycker jag.

2010-10-26 @ 14:54:59
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0