Blir att söka jobb nu!

Är det bara jag som är trött på att ha 1050:-/månaden?
Det är på tok för lite för att man ska kunna överleva på, så nu ska jag söka jobb!
Får se hur det kommer gå, måste förstås hinna med skolan, hästen och pojken min! Kommer nog bli tight men jag måste verkligen ha pengar till att sponsra min livstil!

Måste tilllägga att jag är sjukt sugen på att införskaffa en unghäst som man kan rida in och utbilda då Zola börjar bli till åren (kommer förstås inte att sälja Zola, aldrig!) Men sedan måste man ju som sagt fundera på om man ska plugga vidare...

Senare blir det upp till stallet och fotografera min syster och Zola till min fotoutställning som ska hänga uppe på kulturhuset Ängeln vecka: 4-5 2011 (i katrineholm).



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tack så mkt söta du!:)

2010-10-25 @ 16:04:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: madde

ee du jag får 200 och det ska bli en revoultion för mig när jag får 800 haha ;)

2010-10-26 @ 14:56:53
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0