Studiofotograferade idag!

Idag så fotograferade jag i studion med ett par tjejer. Det gick jätte bra förutom att sminket ser lite konstigt ut (hade ingen tid för att sminka eftersom jag hade bara 30 min på mig att fotografera)

Men idag använde jag mig av en vit bakrund och två softbox blixtar. Med 2m mellanrum mellan de olika blixtarna just för att inte skapa skugga på bakgrunden, blixtarna är självklart riktade mot modellerna!



Denna gång fotograferade jag med vit bakrund men med bara en blixt som är riktad direkt på modellen för att skapa skugga på ena sidan. Därför blir det en svartbakrund. Grundljuset på blixten är inte så starkr ungefär 4,3!


Kommer nog fler bilder i framtiden. Ännu en liten parantes i min blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0