Stalljour idag!

Stalljouren gick perfekt trots att jag bara sovit i 4timmar. Men allt gick super, alla hästar ute kvart över 8 i morse (alla ska ha fått foder kl 8) Dock bara tre hästar i stallet men i alla fall, det tar sin tid fall någon av dom bråkar (detta brukar vara min häst som ska hålla på...)!

Sen vart det vidare till en anna häst som jag rider som inte ens tycker om mig, bråkar nästan hela tiden med honom. Men ska väl se fall jag ska fortsätta rida honom, börjar bli mycket i skolan nu!
Och jag känner att jag vill hålla på med bara Zola, hon blir så svartsjuk på andra hästar, och sen är hon ju min egna och hon kommer på första plats!

Här kommer lite bilder från stalljoren kl 08:25 en söndamorgon - trodde jag ja, blogg.se har sin roliga ruta "webb-sidan kan inte öppnas" så bilderna får komma en annan dag då min mobil vill lägga in dom i data med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0