sen uppdatering jag vet!

Hade bara en lektion idag, och det var matte. Sen bar det hem och mysa med Andreas. När han åkt och jobbat började mitt True Blood maraton. Och nu är jag klar med sesong1.

Zola fick tyvärr stå idag, det går inte att rida om man inte har brodd plus så snöade jätte mycket med starka vindar så man höll på att frysa ihjäl. Så i morgon får Zola ha på fleecetäcke och sitt fodrade regntäcke.

Vad har ni för täcken på era hästar?


Bild från Horze.se

Man kanske skulle klicka hem ett sådant, vad tycks?


Kommentarer
Postat av: josefine

Nu vet du kanske vad min har. Men just nu vintertid har hon ett Bucas och ett från Hööks som hon varierar mellan.



Sen har hon ett övergångstäcke på 100gr från Hööks, samt två regntäcken. Det ena från Bucas och det andra från Hööks.



Gillar inte alls Hööks täcken, så det är slutköpt med såna nu. Om det inte är nåt snyggt fleece! ;P

2010-11-26 @ 18:38:56
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0