Något roligt om Zola hmmm...

Ja sitter här nu på morgonen och chattar med Sandra på facebook, då min kära data inte vill umgås med MSN. Typiskt säger jag bara då facebooks chatt är störd!

Hur som helst Sandra tyckte att jag skulle skriva något roligt om Zola, men vad ska man skriva hon gör så mycket roligt...

Kan ju börja med att igår efter jag ridit så trodde hon att hon skulle gå in i boxen (klockan var då bara 14:00 och hon brukar gå in 18:00-19:00) Hon fattader verkligen inte att det var ut som gällde, hon hade redan vänt sig om och stod och väntade på att boxdörren skulle öppnas.

De andra som kanske är lite roligt var när jag hade lagt ut galopp bommar en gång, och hon fattade verkligen inte att hon skulle galoppera över dom så det vart någon galopp/trav grej över och jag måste ha sett ut som en knatte elev som hade sin första hopplektion eller något. Eller så var det bara jag som hade fel avstånd mellan bommarna?!. Det är så svårt med Zola och avstånd för ena dagen passar det hur bra som helst och andra dagen går det verkligen inte.

Kan ju även berätta om ett roligt minne med Sandra när vi red ut i mörkret, vi skulle bara rida stora målkerundan och det är en ritt på max 30min. Men hur som helst hade vi en dålig pannlampa och när vi var på väg hem så såg vi ett par ögon (måste ha varit en hjort eller något liknaden) så vi vågade inte rida vidare så vi vänder och typ galopperar hem, och Sandra var bombis på att det förljde efter oss. Det är ännu ett minne som är ganska roligt ändå. Hästarna fattade hur som helst inget, den ända tanken som rörde sig i deras huvuden måste ha varit "jaha då får vi springa hem igen då..."

Sådär Sandra nu har jag bloggat lite roliga saker om Zola och dig och mig!


Ganska oseriös bild på min i våras. Andreas som är fotograf!


Kommentarer
Postat av: Sandra

HIHI :D minnen <3

2010-11-02 @ 10:11:44
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Moppen är farlig HAHA! den funkar inte -.-

2010-11-02 @ 10:17:01
URL: http://sandriey.blogg.se/
Postat av: aliciaa ♥

fiiin bild :D <3

2010-11-02 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0