Känner mig grå!

Stämmer, och nej jag har inte gråa kläder på mig, jag känner mig som en såndär ful nyans av grått, lite halv tråkig med för den delen.

Stallet idag var inge vidare, Andreas var med och han frös, och så vet jag att han tycker det är tråkigt med hästar, men han är snäll att följa med i alla fall!

Zola hade i alla fall inget täcke på sig så hon var lerigast av alla så klart, hon som inte tycker om att bli ren över huvudtaget bara står och tjurar när man rycktar!

Men men lite smuts fick vara kvar, får inte bort allt damm som hon har i pälsen oavesett hur mycket man än anväder rycktskrapan!

Några tips på hur man får bort dammet på ett smidigt sätt?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Rid hästen svettig xD Eller så sprutar du vatten så ser det fint ut för stunden :D

2010-11-04 @ 18:50:25
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0