Just kommit in!

Har just skottat hela våran uppfart så pappa slipper göra det i kväll- Det var ganska jobbigt kan jag säga, men jag har ju i alla fall fått lite motion. Nu ska jag ta det lungt en stund, kanske kolla på True Blood andra sesongen. (jag vet jag är lite seg att komma på att True blood är bra)
Senare ska jag dricka lite varm choklad och sen blir det upp till hästen. Får se vad vi ska hitta på. Idag är det i alla fall inte så kallt och det blåser inte men tyvärr är det fortfarande halt. Så ja det kasnke blir en promenad i alla fall!

(Det skulle vara en bild här men eftersom blogg.se inte vill ladda upp bilder när jag vill så får ni vänta)

Vart rider ni när det är så halt?

Kommentarer
Postat av: josefine

Har hon inge brodd? Jag rider överallt när det är halt, men så har ju min brodd. :> Annars är väl fält/gräsplättar bra att rida på.

2010-11-26 @ 18:37:38
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0