Har ni föräldrar som inte kan ett smack om hästar?

Jag har i alla fall det, mina föräldrar kan inget om hästar förutom att det finns ett fram och bak på dom.
Men här sitter jag ändå som hästägare eller ja min pappa står som ägre på Zola.

Jag är i alla fall stolt över mina föräldrar, för dom betalar allt till Zola (mat,spån,hovslagare,vetrinär osv). Men om det är något shabrak som jag verkligen vill ha får jag betala det själv!
Men hur som hälst så är inte mina föräldrar i stallet så mycket. Min mamma är rädd för hästar och min pappa tycker att hästar är ett fint djur att se på. Men ändå så hjälper dom till. Min pappa till exempel: Innan han åkte och jobbade så åkte han förbi stallet varje morgon och gav Zola ett äpple!  

Men hur är era föräldrar när det gäller hästar/stallet. Börjar dom bli intresserade eller är dom inte intresserade?


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: det är okej :D jag ska länka dig nu :))

2010-11-22 @ 18:48:30
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; haha okej ;)

2010-11-23 @ 08:54:47
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: josefine

Ingen utav mina är ett dugg intresserade, snarare rädda. Ang. betalning så har jag alltid velat betala allt själv, dock inte kunnat förut. Dom betalade hälften och jag tog hälften med mitt studiebidrag + reklamutdelning.



Numera har jag extrajobb och tjänar rätt bra, så jag betalar varenda krona för B och allt utöver det själv nu. Skulle aldrig kunna acceptera att mina föräldrar skulle betala MIN häst.

2010-11-26 @ 18:42:09
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0