Dressyrsadel

Är riktigt sugen på att köpa en dressyrsadel till Zola. Har sett en på hööks som bara kostar 1799:- Jag vet att det är väldigt billigt, och jag får förvänta mig att den kommer gå sönder.

Många kanske även säger att den inte kommer passa osv, men jag kan ju säga att jag har en lång historia om sadlar till Zola, så vi får väl se om den inte passar så gör den inte det, och då får man kolla på något annat!

Den nuvarande sadeln jag har till Zola är en alround från sadelgrosisten. Och den börjar väl bli lite till åren, och eftersom jag tycker det är väligt roligt med dressyr och så är Zola lite mer lagd åt dressyr hållet så varför inte köpa en dressyrsadel? 

Det är i alla fall en dressyrsadel i syntet som ni kanske ser på bildern, jag som helst vill ha läder tycker ändå att den här är snygg!

Vad säger ni läder eller syntet?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0