Är det bara jag som vill ha sommar?

 

Nu är jag trött på den här fjantiga vintern. Bli ruskig kall och mycket snö eller så får det bli sommar igen, låter inte det bra?

Idag när jag och min syster skulle gå upp till stallet så höllt vi på att blåsa bort. Det är inte kul med pulversnö på is för den delen heller. Jag vill kunna rida normalt igen, ha mina dressyr pass i paddocken och kunna ta en galopp på åkern utan att undra fall man ska dö varje gång.

Nej Zola har inga brodd i skruvade för att dom broddarna som jag har passar inte på skon. Vet inte hur det kommer sig för dom passa på skona förra året och jag antar att han inte har bytt storlek på skona. Inget som hovslagaren har meddelat i alla fall!

Det blir inte bättre utav att lyssna på sommar musik. Men jag vill inte ha vinter mer!

Förlåt för min negativa inställning. Men är trött på att frysa.

Bildbomb från i sommras:






Bild på mig och Lord Ivanhoe.


Bild på mig - Top gun och Josse - Peggy




Kommentarer
Postat av: nea

sv; taack! :)

vilken ball sista bild, är den redigerad? :) med himlen o det :P

2010-11-24 @ 23:00:53
URL: http://neakarlssons.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Gud avd fin häst =D Är det din??

2010-11-25 @ 21:22:55
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0