Zola har det så bra, och Andreas fick en tatuering!

Idag gick både jag och Madde upp till stallet för att pyssla om Zola. Vi bestämmde oss för det i och med att både jag och Madde är sjuka (låter som ett helt gäng med kråkor när vi pratar) Och man kan ju säga att Zola älskade det!
Hon vart rycktad av båda samtidigt vilket hon njöt av, sen fick hon även pepparkakor och mycket gos av oss båda. Sen fick hon även springa som en tok i paddocken, och man kan inte tro att hon är 18 inte, fy satan vad hon sparan/bocka/bakut/små hoppade lite i allmänhet. Helt överlycklig, Madde lekte lite kul där Zola inte riktigt greppade att hon vart, men aja sånt är livet.

När jag väl kom hem fick jag i princip springa ner i källaren byta om och sen sätta mig i bilen med Andreas och sen vidare till tatueraren. Nej det var inte jag som skulle bli tatuerad utan Andreas. Och jag kan ju säga det följ inte med och min har lätt för att bli rastlös för det blir man lätt!

Nej nu ska jag hoppa i duschen och sen ta en huvudvärkstablett och sova så jag kan bli frisk någon gång!


Bild från löshoppningen, Sandra eller Josefine Dahlqvist som har fotograferat!


Kommentarer
Postat av: josefine

Haha åh önskar att jag oxå hade en häst som älskade pyssel! XD



Och 18 är väl ingen ålder :O XD

2010-12-13 @ 20:49:22
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0