Tack.

Ville bara säga tack till dem som har grattat mig till körkortet!

Idag gick jag upp 07:20. Jag och Madde hade stalljour. Allt gick jätte bra, bara Cimba som hade väldigt båttom ut. Men sen gick allting bra, jag mockar och Madde fixar mat. Blir bäst så. Tycker det är jobbigt att fixa hö och foder, då mockar jag istället, jag är en sånn människa som älskar att mocka verkligen, då kan man fundera på sitt och göra allt i sin lilla egna värld.

Gillar ni att mocka?

Senare ska jag in till stan och framkalla bilderna till min fotoutställning, sen ska jag upp till stallet och skritta Zola en sväng på åkern. Orkar inte longera, så det blir att skritta bara!

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Grattis i efterskott

2010-12-22 @ 09:30:31
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0