Super nöjd.

Idag hade inte jag stallet, eller jag ska upp och kvällsfodra hästarna men inget annat. Madde hade stalljour idag och så är det ju hennes dag med.

Så jag tänkte att jag kunde berätta vad jag fick i julklapp, för jag är verkligen super nöjd.

- systemkamera (nikon d60)+ sigma macro objektiv. från Andreas
- Sony Ericsson Xperia8. fran mamma och pappa
- halduk + DKNY parfym. från brstemor och bestefar.
- DNKY parfym. från svärfar och svärmor
- receptbok. från mamma och pappa.
- kläder. från Rickard och Oscar
- Eclipse. från mamma och pappa
- påslakan. från mamma och pappa
- 4pack örhängen. från Madde.
- knästrumpor. från tante berit och onkel ole.

Sådär nu har jag nog räknat upp allt. Och ni har fått lära er lite nya norska ord. (min pappa kommer från Norge)
Bestemor- farmor/mormo
Bestefar- farfar/morfar
Onkel- Morbror/farbror
Tante- moster/faster

Vad har ni fått i julklapp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0