Snö, Snö, Snö.

Ja snön vräker ner idag. Hoppas att det ger sig snart. Idag ska jag banne mig rida. Så är det bara!
Och ingen opration rädda kattungar idag i alla fall. Och inge plugg heller. Det ända som kan hindra mig idag är Andreas, och min säng för jag är så extremt trött just nu så jag skulle lika gäran kunna somna på tangentbordet nu.
Imorgon ska jag, syrran och pappa packa spån till Zola. Vi ska packa hela transporten full med spån, snacka om träningsvärken sen.
Sen blir det till Norrköping och julshoppa. Det gillar vi. Funderar dock på vad jag ska köpa till Andreas.
Nog med det.
Vad står era hästar på för något? ni kan väl argumentera för det som den står på så jag får veta fördelarna.
Zola står på spån, för det är billigt (vi hämtar spån hos ett sågverk så 360liter spån=45kr) och så är det lätta att mocka. Och det luktar jätte gott när man lägger in det i boxen!
Här kommer en sommar bild på Zola från -08

Kommentarer
Postat av: josefine

Min går ju som du vet på lösdrift nu, men när jag hade henne uppstallad så hade jag torv och liiite spån inblandat. I huvudsak torv, love it! Sååå lättmockat och skönt för hästen att ligga på ett tjockt lager. :-D Oavsett hur mycket spån jag hade förut så fick hon liggsår då hon lyckades få undan spånet från golvet just där hon låg, men aldrig med torven. :-D

2010-12-03 @ 11:35:06
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; jag håller med dig! Jag har själv ett bett, dock använder jag det inte då det är för stort. Men ambra går lika bra med pessoa som med vilket bett som helst :)



2010-12-03 @ 16:30:38
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; 1499 kr tror jag :)

2010-12-03 @ 16:45:16
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Emma. J

Frågestund på bloggen!

2010-12-04 @ 10:13:13
URL: http://brokadekaniner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0