Skit dag!

Verkligen en dålig dag, först och främst varför gick jag ens till skolan idag när jag mådde piss på morgonen?
Ah det ända bra med det var att jag fick umgås med mina vänner. Dem gör så jag alltid mår bra trots att jag låter som en kråka!

Sen är ju jag en sån som pluggar i sista sekund hela tiden, någon som känner igen sig?
Så det vart bara att öppna upp Indesign och börja göra en artikel om mig om 5år. Och självklart ska programmet krångla, och självklart var inte min lärare där, så varför ens plugga?

Kom hem lite senare i alla fall och drog upp till stallet, lite lätt irriterad. Vet inte anledningen men tror att det är för jag är sjuk och inte blir frisk. Men hur som helst jag börjar mocka, och inser att Zola har lekt kurragöma med sitt bajs så det var bajs i hela boxen.
Sen nät jag packade hö så hittade jag inte kniven (för att öppna balen). När jag väl kastar ut höt från höskullen så när jag skulle hämta höt så ser jag Trulsa (en av stallkatterna) komma tassande i den djupa snön, hon står och gör till sig lite. (trode jag) Men i själva verker pissade hon på min höpåse. Som tur inte i höt. Fick ta lite snö och troka bort det.

Sen när jag skulle ta in Zola så ville hon inte in i stallet, så det var bara att börja traska en promenad med henne. Hade egentligen tänkt rida, men när man blir mer och mer irriterad så funkar det helt enkelt inte att rida, speciellt inte på Zola.

Ja det var min skit dag.


Bild på sura Zola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0