Sen uppdatering, jag vet. Men det kan inte hjälpas.

Här kommer det två frågor!

Först så undrar jag hur det kommer sig att just du har din häst, vad fick dig till att köpa den/få den osv?
Zola fick jag och min syster som sagt från Sundsvall. Helt gratis. Hon var helt osedd innan, Kom ner med transport (okej vad skulle hon annars komma ner med) en vecka efter vi sagt att vi skulle ha henne.
Det var verkligen att "köpa grisen i säcken" och det är något som jag INTE ångrar!

Sen undrade jag fall om ni var intresserade att jag skulle dra igång någon tävling någon gång i framtiden.
Eftersom jag går media produktion och event så håller vi på mycket med små event, olika tävlingar och olika sponsorer, jag kan inte lova att jag kan fixa någon sponsor men jag kan i alla fall försöka!

Och så ville jag bara säga att min blogg har haft besöksrekord idag! Det gillar vi.
Och ni får inte missa att lyssna på Snow patrol - what if this storm ends. Super bra låt.

Har inget att uppdatera om från stallet då Madde hade Zola!
Hon kanske kommer och gästbloggar någon gång vem vet?!


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- stolt varmblodsägare!

sv; var sjutton bor du någonstans :O

2010-12-08 @ 11:37:06
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0