Ont i ryggen!

Hadå oturen att ramla på vår trapp till skolan. Resulterade i en väldigt kall hand (råkade stoppa den i snön) och en rygg som gör lite ont.
Hur som hälst ska jag eventuellt upp till stallet idag, eller jag vet inte. Jag och Madde skulle byta lite dagar men jag vet inte hur det blev. Får väl se när vi kommer hem!
Slutar tidigt idag i alla fall, ska till Eurostore och köpa lite fotoramar till min utställning. Får se hur stora ramar dem har.
Zola ska nog få ut och skrittas lite idag, sen ska jag redigera lite bilder sen igår och så kanske man skulle plugga lite, men vi får se Zola först i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare!

sv; ja :(( idoiter! :@

2010-12-20 @ 14:27:44
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0