Kvällsfodra!

Hästarna fick som sagt två lunchar, blir så trött på vårat stall, vi har fan höpåsar överallt. Och då menar jag inte tomma höpåsar utan det är 2kg där och 1kg där och kanske 5kg där. Blir så trött helt enkelt.
Detta är en nackdel med att vara två på en häst med, alla i stallet förväntar sig att man ska veta allt, fast om Madde varit i stallet 2dagar i rad, och hon inte berättar saker för mig hur ska jag kunna veta något, inte konstigt att det blir fel ibland. Men det är väl brist i komunikationen antar jag.

Ska snart upp till stallet och kvällsfodra hästarna, hoppas det blir rätt nu då!

Hur sen får era hästar kvällsfoder?

Våra hästar ska vara fodrade mellan 21:00 -22:00 tror jag eller så var det mellan 21:00 - 23:00. Får ta och kolla upp det!


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare!

sv; okej :)

Jag skulle vilja ha en blandning av dem :)

2010-12-22 @ 21:58:32
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0