I mead it!

Jag klara det, nu har jag körkort och kan åka vart jag vill!

Premiär åket utan pappa vart till stallet (såklart) Var där uppe och pysslade en liten stund jag och Madde.
Zola fick stå idag, vill inte sätta igång henne för hårt med tanke på det som hände i helgen med att hon markerade.

Hon är inte varm eller något sånt, och hon markerar inte så hon ska i alla fall få lite motion i morgon.
Idag fick hon lite pälsvård, tycker att pälsen blir så äcklig när man har täcke på dem hela tiden. Har ni samma problem?

Spelar ingen roll hur mycket man änvänder rycktborsten och skrapan för stövet vill inte försvinna. Blir tokig snart!

Sen efter vårat stall drog vi till Sandras stall. Hon flyttade ju med sin Isola till ett annat stall så idag var vi och hälsade på och seriöst jag har sett världens största häst. 5år och 179cm. Jag är 164 så ni kan ju tänka er.

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Grattis till körkortet!



Ang. pälsen så, nej Bellies päls är verkligen hur fin som helst! Har själv haft den "fördomen" mot täcken och varit så glad över att jag haft henne otäckad två vitrar, sluppit såna grejer som äcklig, oluftad päls osv.



Men nu när hon går med samma täcke dygnet runt, inte ens då blir hon äcklig i pälsen. ;o

2010-12-21 @ 21:58:29
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv: Tack, detsamma :D



Grattis till körkortet :)

2010-12-21 @ 22:35:31
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis till körkortet igen :D <3

2010-12-22 @ 00:05:55
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0