God morgon!

Höll på att bli diket idag när jag skulle åka upp till stallet och morgonfodra hästarna, men jag klarade mig och Andreas bil med!
Har hållit en hemlighet för er gott folk, det var nämligen så att i söndags så krockade jag med en polis, kan ni tänka er, har haft körkort i 4 dagar och så krockar man med en polis detsutom. Han var inte i tjänst men i alla fall, men som jag har sakt till alla andra, jag lyckas pricka något istället för dom som bara glider ner i diket!
Skämt åtsido, det vart inga personskador, kanske mitt självförtroende fick en smäll. Vart lite plåtskador på bilarna, krocken skedde i ca 25 km/h men det vart en liten smäll i alla fall. Vart i alla fall 5000kr i självrisk, så ja gör inte som mig!

Stalljouren gick bra trots att jag var super trött, så jag drog på mig termobyxorna över pyjamasen, sen när man väl kom till stallet vart man ju sjukt ridsugen!
Får åka upp igen sen, kanske jag kan få med Madde så hon kan ta kort?
Vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0