Funderar lite på att klicka hem ett par ridbyxor.

Som sagt funderar på att klicka hem ett par ridbyxor då jag vill ha ett par helskodda som passar perfekt. Har dock ett par svarta men dom är så jäkla tight i början när man drar på sig dom så man tror knappt att man har något blod i bena efter ett tag. Men sen töjer dom sig. Men hallå göra sin krigsdans varje gång man ska ta på sig dom och inse att man har lite väl mycket hull. Nej det pallar jag inte haha! men dom är förövrigt jäkligt snygga!

Hitta ett par på hööks som jag är lite sugen på:


kostar 449:-

649:- (tror jag)

Vilka tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Erika

Tycker dom lite mörkare är snyggast. :)

2010-12-13 @ 16:08:23
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Postat av: madde

de mörk bruna ;) tänbkte på att de ljusa kommer inte vara ljusa när zola har dreglat klart ;)

2010-12-14 @ 12:28:34
URL: http://diddilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0